.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:مازندرانيها بايد بلندمرتبه‌سازي را بپذيرند

هفدهمين جلسه كارگروه شهرسازي و معماري استان مازندران، به رياست مهندس شفقت، استاندار و با حضور مهندس قربانعلي‌زاده، رئيس سازمان مسكن و شهرسازي، دكتر عباس‌نژاد رئيس سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي و مسئولان امور شهري شهرهاي خرم‌آباد، كلاردشت، رويان، نور، سرخرود، زيرآب، فريدونكنار و كياكلا در خصوص مغايرت‌هاي اساسي طرح هادي شهرهاي فوق برگزار شد.

به گزارش ايسنا ،اكثر تقاضاها مربوط به تغيير كاربري باغات به صنعتي و مسكوني بوده است كه اين امر نشان از كمبود فضا براي ساخت اماكن مسكوني در شهرهاست كه البته در خصوص صنعتي شدن كاربري‌ها هماهنگي آن به اداره كل حفاظت محيط زيست سپرده شد.


از نكات جالب اين جلسه چانه‌زني شهرداري كلاردشت براي تصاحب 50 درصد از زمين‌هاي داخل محدوده شهري بود در حالي‌كه 20 دقيقه از پرداختن به اين مسأله گذاشته بود، مشخص شد كه اين موضوع در كميته فني مورد بررسي قرار نگرفته و جزو دستورهاي اين جلسه كارگروه نيست كه استاندار خواستار ارجاع آن به كميته فني شد.

مهندس شفقت، استاندار مازندران در حاشيه اين جلسه بيان كرد: متأسفانه امروزه ماده 100 شهرداري‌ها حكم درآمدزايي براي اين سازمان را دارد و شاهد برخورد قاطعانه يا تخريب با ساخت‌وسازهاي مخل برنامه‌ريزي و طرح‌هاي شهري، نيستيم.


وي در ادامه افزود: با وضعيت موجود شهرنشيني بهتر است به بلندمرتبه‌سازي بپردازيم و مردم مازندران بايد اين قضيه را بپذيرند چون تخريب زمين‌هاي زراعي معيشت مردم را به خطر مي‌اندازد.

همچنين رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان اعلام كرد: از اين به بعد مسائل شهرهايي كه با طرح هادي شهري مغايرت دارند در اين كارگروه مطرح نمي‌شود و به كميسيون ماده پنج انتقال داده خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.